søndag den 5. august 2012

Sommerferie

Jeg siger jo hele tiden at jeg har fået lavet en masse i ferien og det kan jeg jo sagtens sige, men hvad er det så lige jeg har fået lavet. Jeg lavede jo en liste inden ferien som blev udvidet undervejs og her kan I se listen som nu er rød hvilket betyder at tingene er lavet og ikke nødvendigvis i den rækkefølge de står, hvad jeg nu lige havde lyst til den dag.

Projekter for sommerferien:
Opdatere bogliste og ordne bøger på hylder.
Sælge garn på QXL
Finde pedalcykel til far
Opdatere hjemmesiden – ændre sider så det ikke fylder i top
Opdatere blog
Ordne garn så det der hører sammen er i samme pose
Sætte mærker på strikketøj
Kroophold til Mona
Gave til Mona fra Imerco
Ordne madopskrifter
Madplan for næste uge
Gøre rent  i stue og på badeværelset og gang
Sætte køkkenting på plads
Ordne strikkepinde
Ordne strikkeopskrifter
Rydde op i garn på gæsteværelse/gang
Rydde op i skabe på kontor
Rydde op i skabe på gæsteværelse
Rydde op i skabe i soveværelse + kommode

Ingen kommentarer:

Send en kommentar