søndag den 9. april 2017

Status her den 9. april

Jeg kan desværre stadig ikke strikke. Min arm fik det fint efter at jeg fik en blokade med binyrebarkhormon men så skulle jeg lige hjælpe med at slæbe en seng op på 1. sal og det kunne den ikke lide og siden har der været problemer og så hjalp det ikke at vi var i London for et par uger siden og jeg havde min taske hængende over skulderen men for ikke at belaste skulderen løftede jeg op i min taske hvorefter jeg kom hjem med 2 arme som gjorde mega ondt samt skuldre som også kunne mærkes.

Så nu slås jeg med det og går til akupunktur for mine skuldre og skal tale med lægen efter påske.

Men jeg var oppe med London Eye (135 m højt) selvom jeg ikke ser vildt begejstret ud på billedet, men Peter ville kun tage et billede hvis jeg stod ved vinduet for ellers sad jeg ned og så var det ikke så galt. Hvis I vil se flere  billeder ligger der nogen samt fortælling på min hjemmeside http://lisjohansen.mono.net


Ingen kommentarer:

Send en kommentar