torsdag den 31. december 2015

Godt nytår med opdatering

Jeg har været lidt sløv til at få opdateret. Det må være mit nytårsforsæt at være bedre til at få opdateret min blog så I kan følge med i mit liv hvis der er ellers er nogen der følger med.

Hvis nogen kigger vil jeg ønske et rigtig godt nytår og så kunne det være sjovt at hvis i vil give et lille pip fra jer.

Her de sidste 3 måneder har jeg strikket til et krisecenter som var et projekt på Kreativsiden og jeg fik lavet disse ting.




















Jeg fik lavet dette sjal som jeg købte garn og opskrift til for mange år siden men nu tog jeg mig sammen og fik det lavet.



Og dette sjal fik jeg også lige lavet og det var Lisbeth Anine som var model på vores årlige hønsekomsammen



Min søn havde bedt mig lave en nålepude til ham og det kom jeg i tanker om her til jul og fik hæklet denne til ham og jeg er meget stolt for jeg har selv kreeret den og jeg er ellers ikke god til sådan noget.



Jeg fik også gjort nogle ufoer færdige som bare lå og ventede på at blive lavet




1 kommentar: