søndag den 4. januar 2015

Planer for 2015

Så er vi startet på et nyt år og min plan er at få brugt noget af alt det garn jeg har og ikke købe mere til huse.

Men jeg har også lige købt 4 kg. garn fordi jeg fandt en opskrift på en plaid som jeg tænkte at den vil jeg strikke til min mors 85 års fødselsdag den 28. april. Blot i nogle andre farver.
Den ser sådan her ud:

Jeg har valgt at strikke i disse farver.

 
Jeg har fået strikket 1½ bane men tiden kan jo hurtigt gå når man også skal passe sit arbejde.
 
Nå det er færdigt så har jeg 2 sjaler til mig selv jeg har gang i og så har jeg garn og opskrift liggende til 3 mere. Jeg samlet nogle strikkekits i min strikkekurv i stuen så det er bare at gå i gang.
 
For at det skal være lidt afvekslende vil jeg strikke til Mødrehjælpen ind i mellem.
 
Der vil komme billeder ind af tingene hen af vejen.

1 kommentar:

  1. Det bliver spændende at følge.
    Det bliver rigtigt flot tror jeg

    SvarSlet